2010. február 5., péntek

Új tárgyak, magyaros ízek

Nahát mint már írtam, új félév, új tárgyak, új órarend, csak én maradtam a régi. Ebben a negyedévben 5 tárgyam lesz, elég durva az órarendem, munkával együtt minden nap reggeltől estig vagyok az egyetemen. A jelenlegi 5 tárgyam:

Steel Structures 3 - Acélszerkezetek 3
Timber Structures 2 - Faszerkezetek 2
Capita Selecta Steel and Aluminium - Acél és Alumínium tulajdonságai
Dynamics of Structures - Szerkezetek Dinamikája
Material and Ecological Engineering - "Ökologikus" tervezés


Ezen kívül ma paprikáscsirkét főztem sajt gyártású nokedlivel. Íme az eredmény:


*^*

4 megjegyzés:

  1. Vittél lisztet, vagy kaptál valahol? :)

    VálaszTörlés
  2. 6 hónap után sikerült megtalálnom a boltban.. Mondhatni el van dugva..

    VálaszTörlés
  3. Jónak látszik! A hús dominál azért a tányéron.
    A háttér gyenge.
    A

    VálaszTörlés
  4. az benne a durva, hogy tényleg paprikáscsirkére hasonlít:)

    VálaszTörlés