2010. február 19., péntek

Utazok

Nahát holnap irány Dublin, egy hétig nem leszek online valószínűleg. Már majdnem sikerült bepakolnom a bőröndöm, a kézipoggyászba 8 napra ruhát és egy fényképezőgépet helyezek el 100% os helykihasználással. Azért még délelőtt bemegyünk dinamika előadásra, mert azt nem lehet kihagyni. Amúgy a dinamika kezd nagyon durvulni, ma 3 házi feladatot csináltam belőle egyszerre.

Ami még jellemzi a helyzetet, hogy a héten esett hó is, meg el is olvadt, sütött a nap is, meg volt nagy hideg is. Ennek következtében megfáztam, és folyik az orrom. A hogylétemről ennyit.

Még ami számottevő érdekesség számomra, hogy tök jó könyvet olvasok esténként, mindenkinek ajánlom. Ken Follett - World without end (angol kiadás, magyarul nem tudom, hogy van e). A XIV. században játszódik Kingsbridge városában Angliában. Eddig annyira nem rajongtam a középkori sztorikért, de ezt egészen izgalmasan írta le a költő..

Márciusig a Téli Olimpia miatt szünetel az összes sorozat Amerikában, nem is tudom mi lenne velem, ha nem mennék nyaralni.

UPDATE
Boldog születésnapot kívánok kedves Anyu!


(Aki kommentben kitalálja, hogy milyen torta, az vendégem egy sörre, ha találkozunk)

4 megjegyzés:

  1. A könyvről: "Az idők végezetéig" van magyarul is, bár én is angolul olvastam. Nem ez az amiben hidat építenek? :) Érdemes tőle a Katedrálist is elolvasni (Pillars of the Earth). Bár én sem rajongtam a középkorért, de ezek valahogy akkor is magukkal tudtak ragadni.

    Ja és a torta a fájlnévből itélve vakondtúrás torta lehet :)

    Jó utat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jókívánságot! És az én egészségemre is igyál finom Guinness-sört!

    VálaszTörlés
  3. Amikor megvettem a könyvet, nem is tudtam, hogy 400 oldalon keresztül hidat fognak építeni benne, én csak leemeltem a polcról, mert jó vastagnak tűnt :)

    És tényleg vakondtúrás totra.

    VálaszTörlés