2010. június 14., hétfő

Ga Oranje!

A hétvégét tömören a pihenés, a munka és a focivébé jellemezte nálunk. Néha ezek keverednek is, mint például egy félórával ezelőtt.


Épp konzultálni voltam Romeijnnél a 2 -es számú munkámmal kapcsolatban, amikor egy olyan problémába ütköztünk, hogy fel kellett hívni egy szakembert egy cégnél, hogy telefonos segítséget kérjünk a Midas használatában. Ők persze ismerik egymást, ezt hozzá kell tennem. Amikor Romeijn elgagyogta hollandul, hogy mit szeretnénk, akkor a csávó annyit válaszolt, hogy van a Holland-Dán meccsből még 10 perc, ő azt megnézi, aztán visszahív minket, ezzel le is tette. 
Mit volt mit tenni, én is gyorsan bekapcsoltam a meccset, és megnéztük az utolsó pár percet. (itt van stream, tetszőleges nyelvű kommentárral, pl a magyar is fogható)

5 megjegyzés:

  1. Hát a skin nem olyan jó, de nem volt jobb. Már egy ideje terveztem, h megújítom az oldalt. Erre megjelent egy új "tervező" a blogspoton, de egy kalap kaki.
    Még a fejlécben lévő képet sem tudom középre igazítani, sem saját képet feltölteni háttérnek, se semmi. Kéne érteni a html kódhoz, vagy a css -hez. De ebbe belemerülni meg nincs kedvem.

    VálaszTörlés
  2. Biztos a skin (egyik lehetséges) tükörfordításában értette eszkis, amit írt. Vö. "jó bőr".

    VálaszTörlés
  3. Ja innen Szingapúrból se az m1, se a eurovision nem megy jogi okok miatt. Marad a CCTV5 kínai kommentárral :D

    VálaszTörlés
  4. Annyit tennék még hozzá, hogy amúgy én is a hollandoknak drukkolok :)

    VálaszTörlés