2011. augusztus 17., szerda

Rotterdam, visszaszámlálás

Nahát lassan 3 hete, hogy elköltöztem Delftből. Ideiglenes szállásomon, Orsi szobájában tárolom a cuccaimat, meg éjjelente magam, de amúgy nem vagyok túl sokat itthon, mert rengeteg a dolog. 
Egyrészt leadtam a diplomamunkám az egyetemen. 150 oldal, szép színes. Írtam bele magyar abstractot is, nem volt egyszerű angolról lefordítani. Jövő héten kedden van a "Green-light" meeting, ami lényegében olyan, mint egy külön védés. Itt szedik darabokra a diplomamunkád, és kérdeznek rá minden apró részletre. Még kell egy powerpoint prezentációt csinálnom addig, szóval nincs megállás.
Másrészt a Dinamika jegyemért is nagyon kell teperni, egy elég durva, kis 40 oldalas szösszenetet írtam 11 feladat megoldásaként, színtiszta levezetés, dinamikai rendszerek (lényegében különféle differenciálegyenletek) megoldása. Még ki kell javítani benne 1-2 dolgot, és akkor már oké is.
Voltam moziban is végre, megnéztem a Horrible Bosses-t, de kicsit csalódás volt a trailer után, ott már ellőttek minden jó poént. Pedig a szereplőgárda nagyon ígéretes volt.

Munkám még nincs. Viszont már tudom, hogy Szeptember 2-án megyek Magyarországra kicsit nyaralni. Már nagyon rám fér, eléggé elfáradtam a nyárban.

2 megjegyzés:

  1. Várunk!!! :D
    Addig is hajráááá :)

    VálaszTörlés
  2. Várunk, már eddig is hiányoztál! Belepakolunk majd, ahogy tőlünk telik. Ha időd akad, egy-két jobb ábrát tolj föl a diplomádból, meg akár a magyar összegzést is. Vagy privátban.

    VálaszTörlés